reggeli 2 tojásos rántotta póréhagymával és 1 kisebb szelet t.k.-ű kenyér, tejeskávé barnacukorral
tízórai túrókrém
ebéd rakott patisszon, 1 órával később 2 db.zabos piskóta (recept) lekváros natúrjoghurttal
uzsonna
vacsora
sport HCP aerobic

A rakott patiszon így készült: meghámoztam a patiszont és felvágtam szeletekre. Beleraktam egy jénai tálba. Natúrjoghurt és 1 tojás keverékét öntöttem rá majd a tetejére light zsírszegény sajtszeleteket raktam és zöldfűszert. (1db 76 kcal) Legvégül pedig beraktam a sütőbe a tál tetejével együtt és 180°-on kb.1 órát sütöttem. Nagyon jó lett, de ketchup nélkül nincs íze....

Én komolyan sokféle zöldséget szeretek, de a padlizsánt valahogy utállom. Bírom a tökféléket, mert alacsony a kalória tartalmuk és finomak. Főleg a cukkini. Az a legjobb.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.20. 09:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr514667588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása