reggeli müzli tejjel és mézzel
tízórai -
ebéd tonhalsaláta (lejjebb) és túrókrém
uzsonna zabos süti lekváros joghurttal leöntve (recept)
vacsora saláta(jégsaláta, 2 pparadicsom, 1 póréhagyma)
sport callenetics

Tonhalsaláta: madársaláta, jégsaláta, kukorica, 3 paradicsom, 1 konzerv tonhal, mozzarella, olívaolaj, almaecet

Meg vagyok elégedve az étrendemmel. Csak annyira keveset iszok! Egyszerűen nem megy le a torkomon, meg el is felejtem.  Ja ma meg majdnem nem lett semmi az aerobikból, mert nem találtam a biciklikulcsomat (most se), de anya el tudott vinni 1 órával később. Aztán először azt mondták, hogy csak én jöttem edzésre, és az óra nem lesz megtartva, de mégis meg lett. Úgyhogy calleneticsre mentem, ez a mélyizmokat dolgoztatja meg és alakformáló is. Olyan izmokat éreztem, amiket korábban soha. Pl. a fenék feletti részt, meg a térd hátsó része körül. Kicsit nyugisabb volt, mint egy zsírégető aerobik, de nem volt rossz. Meg volt fit ball is. Annyira nem izzadtam meg, mint szoktam, de nem baj.
A túrókrémet nem kellett volna megennem, de akkor még nem tudtam, hogy csinálok zabos sütit is. Mondjuk nem baj, mert úgyis sok salit ettem. Lehet reggelire is ilyesmit fogok csinálni. Még annyi, hogy először rántott gombát akartam enni salátához, de meggondoltam magam, mert úgyis ettem tegnap egyet, meg nem nyújtott valami vonzó látványt a hűtőben. Helyette volt a mozzarella meg a tonhal. Amúgy nem tudom mért olyan rohadt drága a tonhal. Meg mindenféle hal... Hétvégén sikerült ennem fústölt lazacot, az se olyan rossz, sőt egész jó. Csak annyira büdös... Igazából régen utáltam a halat, csak azért vettem rá magam, hogy egyek, mert egészséges meg omega 3....blablabla. Először csak nagyon kicsit, aztán mostanába már egész sokat tudok legyűrni a torkomon és némmelyik még ízlik is. Mondjuk azért továbbra se vagyok oda érte túlságosan. A húsokkal meg az a bajom, hogy ha találok benne valami kicsike eret, akkor rosszul leszek tőle és kioperálom" azt a részt. Úgyhogy a húsevés nálam nagyon lassú folyamat. Meg amúgy se vagyok oda azért se. A zöldségeket meg gyümölcsöket viszont szeretem. Azokkal nincs bajom. Na ennyit mára.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.16. 15:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr224660069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása