Az ötletet a shapeshifter.blog.hu oldalról vettem, de a hozzávalókkal én kísérleteztem.

Hozzávalók:

tészta:
-8 dkg őrölt zabpehely, én többől csináltam, de szerintem elég ennyi is
-2 ek zsírszegény kakaópor
-1-2 ek zsírszegény light margarin
-kb.5 dkg túró
-fél citrom leve
-1 kk sütőrum
-kevés sütőpor
-méz
-0,5 %-os tej, annyi, hogy összeálljon ez az egész egy masszává



öntet:
-natúr joghurt
-kevés lekvár (a legjobb a siétás, de itthon nincs és én barackos lekvárral csináltam amit anyukám főzött be tavaly/ turmixolt gyümölcs mézzel

A tésztát belerakjuk egy bögrébe és betesszük a mikróba 7-8 percre. A tészta elvileg kiesne magától is, de én az óvatosság kedvéért kikentem vajjal. Végöl leöntjük az egészet az öntettel és kész is. Nagyszerű reggelinek.



hát ez a recept annyira nem tökéletes, de a végeredmény egész jó lett. Sokféleképpen lehet variálni

Tippek:
-a bögrét csak félig vagy max. háromnegyedig kell feltötlteni, mert megdagad a tészta
-szerintem reszelt almával vagy bármilyen gyümölcsdarabbal is nagyon jó
-lehet bele keverni 1 felvert tojást
-jó kakaó nélkül almával és fahéjjal is a tészta
-sima gyümölcsturmixxal is le lehet önteni (szerintem öntet mindenképpen kell rá, mert különben száraz)
-a túrót ki lehet hagyni
-a zabpehely mellé lehet rakni teljes kiőrlésű lisztet
-sütőben is ellehet készíteni kis korong képében vagy muffin sütőben, csak akkor nagyobb adagot kell csinálni, mert ez 1 adagnak készült
-meglehet szórni darált mandulával/mogyoróval stb.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.16. 15:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr994660080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása