Hétvégén nem nagyon írtam. Kerti partin voltam és igyekeztem visszafogni magam már amennyire lehet. Csak ettem sütit... úgyhogy megint elcsesztem. Tegnap voltunk teniszezni meg utána még egy keveset futottam. Legalább volt valamilyen sport. Pénteken még lemondtam egy tortáról. Meg tegnap reggelire csak gyümölcsöt ettem. Amúgy ettem tojásos nokedlit is, csak nem olyan sokat. 

Egyenlőre szerdáig nem akarok mérlegre állni.

reggeli 1 főtt kukorica, 1 barack, 2 kókuszos zabkeksz
tízórai 1 pici pogácsa
ebéd sült tök sajttal és paradicsommal
uzsonna diétás fagyi, 1 kukorica,darált háztartási kekszes golyók
vacsora 1 kaukázusi kefir, mogyoró, dinnye
sport zsírégető aerobic

Fúú hát az aerobik ma elég fárasztó volt, de túléltem. Fitball-lal is dolgoztunk, ami elég kegyetlen. Mellesleg itthon is van ilyen labda, de nem nagyon használom... A tegnapi tenisztől izomlázam lett a fenekemben, annyira, hogy alig bírok felmászni a lépcsőn. Ja meg a kezembe is. Uhh. Ebben a dögmelegben nem bírok semmit se csinálni:( Elegem van a hőségből, ráadásul tök keveset iszok. Holnaptól rátérek a vizes témára... Kb. ilyen étrenddel érzem jól magam. Voltunk megint boltban úgyhogy vetettem pár dolgot.:
-sima müzli
-cukkini
-cottage sajt
-barna magos kenyér (aldis)
-kefir
-mogyoró- hmmm..
-angolszalonna..... ez olcsóbb volt, és anya nem akarta megvenni a sonkát...........
-barack-most tök sok van belőle itthon


Szerző: -Mysterion-  2012.07.09. 10:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr604637393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása