reggeli gyümölcs, (barack)
tízórai -
ebéd zöldségleves tésztával és darázstészta
uzsonna banán, 1 kukorica, 1 barack
vacsora 1 cézár sali, 1 kis szelet pizza, 1 kefir
sport - pihenőnap

19:07

Ma a mamánál voltam és onnan pizzázni mentünk az osztálytársaimmal. Pirospont nekem, amiért salátát ettem. Bár alig bírtam megenni. Megkóstoltam egy pizzát is 1 szelet képében. Kicsit sokat ettem, de úgydöntöttem holnap megpróbálok 2 aerobik órát megcsinálni. Délelőtt meg késő délután. Majd meglátom mi lesz belőle. Remélem nem fog esni az eső, mert akkor nemtudok elmenni. Senki se tud elvinni és most buszbérletem sincs, meg amúgy is az macerás, mert át kell szállni... szóval ne legyen eső!!! Most értem haza és megint felvagyok puffadva, úgyhogy ettem egy fél kefirt. Úgyérzem mindjárt kidurranok. Amúgy meg most értem haza és hulla fáradt vagyok. Nem akarok már sportolni se, mert nem bírnék. Ja meg mit? Végülis ma mindenhova biciklivel mentem (összesen kb. fél óra lehetett, ha nem több?!) úgyhogy az is valami. Ennyit a mai napról. Mindjárt elalszok különben.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.12. 19:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr664650520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása