reggeli 2barnakenyér, angolszalonnával és cottage sajttal
tízórai banán, 2 őszibarack
ebéd tojásos cukkinis lecsó gerslivel
uzsonna -
vacsora 1 barackos mangós joghurt, fél natúrjoghurt (kis pohárban)
sport intervall aerobic

Alig bírtam elmenni edzésre. Most volt először olyan, hogy semmi kedvem nem volt hozzá....de valahogy csak végigcsináltam. Teljesen átázott a felsőm...mint legtöbbször. A gerslitől (árpagyöngy) hányingerem lett, úgyhogy soha többet. Áhh fujj. Amúgy meg már nagyon nem bírom a meleget. Meg a hasam is fájt, fel vagyok puffadva, úgyhogy ma minden bajom volt. Levest kívánok, de az ugye nincs én meg nem fogok nekiállni csinálni hulla fáradtan. A zacskós meg egészségtelen, úgyhogy kész, nem eszek. Ja és holnap állok mérlegre, bár nagyon nem érdekel az eredmény. Nem tudok fogyni, de legalább életmódot változtattam és este nincs farkaséhségem. Tökéletesen elvagyok így is. 

Szerző: -Mysterion-  2012.07.10. 20:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr964643290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása