Reggel 66,2 kg voltam. Katasztrófa..mást nem tudok mondani. Voltunk bevásárolni, de nem is kívántam az egészségtelen kajákat. Ma tök későn keltem (11-kor) és valami tízórai-reggeli keveréket ettem. Az ebéd tök jó lett, azt is én csináltam. Külön főztem magamnak barna rizst is. Ja meg vettünk almaecetet. Majd az étkezések előtt fogok inni belőle vízzel hígítva. Csináltam zöld teát is, beraktam a hűtőbe. Eddig elégedett vagyok magammal. (Kivéve a súlyomat...az szörnyű) Ja és anya megjegyezte, hogy izmosodott a lábam!!

kb.11.00 reggeli 1 zabkeksz, 1 müzlis muffin, 1 banán
- tízórai -
14.30/45 ebéd wok pulykamellel és barnarizzsel (kép)
17.15 uzsonna 1 straciatellás görög joghurt, 3 müzlis muffin, 2 korpás keksz
vacsora -

2012-07-01 14.25.07.jpg

Holnaptól át kéne formálni az étkezések időpontját.
R: 9.00
T: 11.00
E: 13.00
U: 16-17.00
V: 19.00-19.30

és fél 11-kor már ágyban kell lennem és fél 9-kor kelek! 

Ma egyáltalán nem voltam éhes, ami azt jelenti, hogy sokszor kevesebbet elv mülködik, bár ma nem ettem vacsorát... de mindegy. Én is látom magamon, hogy kicsit formásodott a lábam, de valahogy a belső combom, fenekem meg a hasam nem csökkent, csak érzem énis, hogy izmosabb. (najó a hasamon nem). A kilókkal viszont bajban vagyok, de szerintem holnap az is kevesebb lesz meg akkor megyek majd zsírégető aerobikra is. A mai kajálásom teljesen rendben volt, sőt kifejezetten jó:) Még annyi, hogy délután ettem barackot. 

Sport: olyan 10 percet kosaraztamm inkább úgy mondanám, hogy kosarakat dobálgattam. Aztán itthon fél 9 fele elmentem futni egyet az utcákban. 20 percet sikerült teljesítenem, de több részletben. Hát erre nem vagyok annyira büszke, de legalább valamit mozogtam. Naholnap jelentkezem.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.01. 15:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr924622274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása