65,3 kg
Végre fogytam valamit:)  
(bár még mindig annyi vagyok, mikor indítottam a blogot...)

08.15 reggeli magos zsömle,1 sovány sonkaszelet, saláta, 1 paradicsom, ketchup
- tízórai -
13.00 ebéd töltött tök, ketchup (kissé sokat ettem)
15.00?? uzsonna 1 könnyű és finom barackos joghurt
vacsora saláta: fél jégsaláta, kukorica, olívabogyó, 1 nagy paradicsom, almaecet
17.30-18.30 sport intervall aerobic + 40 perc bicikli (azzal mentem oda meg vissza)

Most sül a sütőben a töltött tök. Legközelebb gerslis rizottót csinálok. Még nem próbáltam, haha. Amúgy ez a reggeli tök sok energiát adott. Azért ettem ilyet, mert ma korábban keltem. Sikerült elégetnem az ujjam, amikor kivettem a sütőből a kaját. Áúúú.

2012-07-03 12.49.59.jpg

Most értem haza aerobikról, hát fárasztó volt, mint mindig. Ma a hasamban meg a vállamban volt izomlázam. Holnap is kb. erre számíthatok + talán belsőcombra... Vacsorára kicsit elbizonytalanodtam. Tököt kívántam, de nem csábultam el. Majd eszek holnap ebédre ilyet. Fúú aerobikon amúgy a saláta ment a fejemben, hogy milyen jó lesz a kukoricával... hmm
A kora délutánt a legnehezebb kibírni. Amikor nincs semmi dolgom. Nem is tudom, hogy van erőm 1 joghurt után végigcsinálni az edzést, meg még a biciklit is, de mégis sikerül. Bár most még éhes vagyok a sali után. Kis idő kell amíg elmúlik ez az érzés. Ha utánna is éhes leszek, akkor kekszet eszek. Ennyit a mai napról. Büszke vagyok magamra.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.03. 10:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr324625468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása