64,9 kg -furcsa, tegnap tök sokat ettem. Mindjárt indulunk a Balatonra. Csináltam zöld teát és 2 szendvicset barnakenyérből.

Leírom miket ettem ma:
-cornflakes tejjel
-0,5>töltött tök
-2 szendvics: barna kenyér, sonka, paprika
-kb.5 kicsi pogácsa...
-1 diétás joghurtital, nem az egész
-1 győri édes mini
-1 kókuszos zabkeksz
-2 korpás keksz
-1 banán

Hát, érdekesre sikeredett... de lemondtam egy fagyiról meg nem vettünk a strandon semmi hízlalót (gyros, sültkrumpli...amúgy is drágák) Csak a pogik nem kellettek volna. Kicsit sok a keksz... de valahogy szeretem ezeket. Ha már más finomat nem ehetek:( Annyira nem akarom fel adni ezt az egészet, ha vannak benne jó dolgok is. Nem szabad túl szigorúnak lennem, mert akkor tudom, hogy nem fogok sokáig bírni.

Szerző: -Mysterion-  2012.07.05. 09:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr924630397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása