65,9 kg
Délelőtt nem voltam éhes, de azért ettem valamit, mert tegnap nem ettem vacsorát. Reggel tele voltam energiával, legalábbis hajnali 5-kor simán felkeltem volna, de inkább még próbáltam aludni. Végül fél 9-kor felkeltem. Azt hiszem ez az étrend rengeteg plusz energiát ad. Tegnap igyekesztem korán" lefeküdni, végül 11 körül aludtam el.

10.10 reggeli 2 kisebb őszibarack, natúr joghurt, méz, kevés müzli
- tízórai -
12.30 ebéd spagetti barna" durum tésztából
nem egyszerre uzsonna 1 görög straciatella joghurt, 1 almás győri zabkeksz, diétás fagyi
kb.20.00 vacsora saláta (lejjebb bővebben), 1 db korpáskeksz
17.30-18.30 sport zsírégető aerobik

2012-07-02 10.05.06.jpg

A spagettiből kicsit sokat ettem, de nagyon jó lett. Szeretném kihangsúlyozni, hogy minden egyes kaját, amiről képet teszek fel ÉN CSINÁLOM egyedül és általában recept nélkül.

Mi is van benne?:

-cukor és tartósítőszer nélküli paradicsompüré
-1 nagy paradicsom
-nem olyan sok darálthús (nemtudom milyen, mert külön dobozban volt...)
-1 evőkanál napraforgóolaj: ilyen volt csak itthon
-1 nagy fej vöröshagyma
-fűszerekeverék, bazsalikom
-bio durumtészta
-trapista

Vacsira salátát ettem
És ebben mi is volt?
-jégsaláta
-kukorica
-paradicsom
-olívabogyó
-almaecet

Nemrég ki a fene gondoltam volna, hogy én jól lakok ilyen kajákkal??? Ráadásul mégcsak nem is kívánok semmi mást. Tegnap este rántottsajt készült, de még csak rá se gondoltam. Meg az étrendnek és a sportnak köszönhetően tele vagyok energiával!! Juhéé. Ja a sportról jut eszembe, hogy a mai aerobik kegyetlen fárasztó volt, de totál megérte. Már az óra elejétől folyt rólam a víz (dögmeleg van, pedig légkondi is van a teremben...). Na meg egy ilyen óra után annyira jó érzés, hogy végigcsináltam. Ilyenkor nagyon büszke vagyok magamra. Óra elején meg nem az jár a fejemben, hogy mennyit fogok szenvedni, hanem, hogy milyen jó lesz. Meg érzem magamon, hogy formálódom. Most elég biztos vagyok magamban. Valahogy így terveztem ezt a fogyást, nem úgy, ahogy a június megcsináltam. Csak a fogyás indulna már be, vagy lehet, hogy valamit rosszul csinálok?:/ 



ja azt még megjegyezném, hogy egyáltalán nem vagyok éhes és nem is vágyom a nassolni valóra. Azt hiszem életmód váltásban vagyok.:) Nekem így nagyon jó. Boldogság van:)) (bár a kilók aggasztanak)

Szerző: -Mysterion-  2012.07.02. 10:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr454623380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása