Rámertem állni a mérlegre és 65,2 kg-t mutatott. Hát én rosszabbra számítottam úgyhogy elégedett vagyok. Ezentúl a legtöbb kajámról csinálok képet.

10.30 reggeli 2 teljes kiőrlésű toast pirítósként, 2 paradicsom
- tízórai -
12.30 ebéd 1 nagyobb szelet pulykamell, kukoricás jégsaláta olívabogyó
... uzsonna 3 müzlis muffin, fél banán, kisebb szelet rizsfelfújt
18.45 vacsora 1 kisebb szelet pulykamell, saláta


Nem hiszem el, hogy már a 64 kilót se tudom elérni. Hihetetlen vagyok... Nos változtatok mostantól a táblázatomon. Kiegészítem az étkezések idejével. Pl. azt sem tudom, hogy amit reggeliként ettem az nem számít-e tízórainak, vagy ha igen, akkor nem kéne kevesebbet ennem reggelinek. Ilyen hülye kérdések vetődnek fel bennem... Nos ebédre tök ugyanazt ettem, mint tegnap, úgyhogy nem éreztem késztetést arra, hogy megint lefotózzam. A tegnapi bejegyzésben kép is található. Ezentúl szerintem mindig ilyen salátát fogok enni, egyszerűen isteni. A jégsaláta kemény és ropogós és nem olyan löttyedt, mint a fejes. Miután kifejtettem a véleményemet a salátákról elmondanám, hogy szerintem most tényleg sikerül változtatnom. Ha itthon vagyok nagyon is jól tudok kajálni, nem kajálok félre meg ilyenek. Csak az a baj, hogy társasági életet is élek, és volt és lesz is olyan nap amikor sokat fogok enni egészséges kajákat. Belátom, hogy ezek miatt nem tudtam és nem is fogok tudni lefogyni. Most azon vagyok, hogy valahogy megoldjam ezeket a problémákat. Pl.ha elmegyek találkozni valkivel mondjuk a főtérre, akkor szigorúan úgy, hogy ebéd után és vacsora előtt. A közben lévő kajálást pedig valahogy megoldom, hogy nem vagyok éhes. Esetleg 1 gombóc fagyi belefér (szigorúan gyümölcsfagyi). Mellesleg a fagyi kérdést is megtudom oldani házilag, úgyhogy az sem gond, ha a nagy melegben iszonyúan megkívánom a fagyit. Kelyhet meg soha többet nem fogok kérni. Egyrészt, mert túl drága, másrészt meg nem illik a fogyókúrámba. Azt nem is hangsúlyozom, miért.... Na ha valaki ezt végigolvasta, gratulációm neki:) Van olyan nap, amikor nagyon írhatnékom van, de végülis ezért van ez a blog. Ha visszaolvasom a rgi bejegyzéseimet, tök sok energiát kapok belőle, hogy ezt mind megtudtam csinálni:) Úgyhogy szuper vagyok, csak mellőznöm kéne a félrekajálásokat. Ja és bocsi a helyesírási hibákért. Amúgy nem szoktam 6 előtt enni. Egyrész, mert utánna úgyis enni fogok, mert 11-12-kor fekszem le mostanság (amin változtatnom kell!) és mert általában akkor nem is vagyok otthon, úgyhogy ennek nincs értelme. Meg amúgy is lefekvés előtt 3 órával nem kell enni, az meg megvan. 7-8kor szoktam vacsizni.

Fúúú egész délután ettem, meg a receptjeimet csináltam és még a régebbi rizsfelfújtamból is ettem, ami isteni volt. Ha valaki kíváncsi a receptre szívesen leírom, mert tényleg tökéletes lett, csak éppen nem diétás süti. 

Vacsira ugyanazt ettem, mint ebédre, de nem bírtam sokat magamba tömni, mert nem voltam éhes.

este 9-kor kipattant az agyamból, hogy menjek el futni, mert kihajoltam az ablakon és kellemes idő volt... Úgyhogy már mentem is. Vannak ilyen hirtelen felindultságú dolgaim... Marha jól esett a futás, egyszerűen élvezetből. Csak sajnos sokat nem voltam , mert már sötétedett... 15 percet futottam, de szerintem ez is jobb, mint a semmi, meg egész nap ki se mozdultam.
 
Na jóéjszakát!♥ Bár ebben a melegben nem hiszem, hogy jól fogok aludni... 

Szerző: -Mysterion-  2012.06.30. 10:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr214620448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása