Reggel sokkot kaptam, mert 65,4 kg vagyok. Basszus én azt hittem, h 64 vagyok, de sebaj, dolgozom rajta.

reggeli cornflakes eperrel- hmm
tízórai (eper)
ebéd borsófőzelék -sok:( kolbásszal, eper
uzsonna -
vacsora (nagyon kicsi) lecsó
sport 1 óra bicikli

 

09.30

Szerintem egyenlőre egész jól haladok. Iszogatom a zöld teámat és nem is nassolok sokat. Csak tartsak ki így sokáig! Jó lenne látni az osztálytársaim arcát szeptemberben:D Ma kéne valamit sportolnom, olyan délután körül. Elmehetnék futni, biciklizni vagy itthon is csinálhatnék valamit. A barátnőm hívott lovagolni is, de sajnos túl sok a tanulnivalóm. Meg amúgy is ez bonyolult, de imádok lovagolni! Visszatérve a sporthoz inkább biciklizni volna kedvem, úgyis olyan szép idő van. Na de most mennem kell kémiát tanulni. Ezer más dolgot csinálnék szívesebben.

 ------> mai motivációm

13.00

Meggyőztem anyát, hogy ebédre ne rántott sajtot csináljon. Hú az nem hiányzott volna. Olvasgattam fogyi blogokat, és nagyon eltökélt lettem. Majd ha kezdem feladni a fogyókúrámat, ilyeneket fogok olvasgatni. Basszus ebédre tök sokat ettem, de olyan finom volt:(  Meg asszem az eperből is kezd elegem lenni, rengeteget ettem ebben a 2 napban! 

  Hmmmmmm...:)  Finom és egészséges

18.15.

Most voltam biciklizni az egyik barátnőmmel. 2 óra múlva értem vissza. (közben beszéltünk úgy 1 órát) Hihetetlen jó volt kimozdulni a sok könyv mögül:) Ráadásul olyan szép idő van kint. Na meg tudtunk is egy jót beszélgetni. Megfogadtam, h 6 után már nem eszek, de nem vagyok éhes még. Majd lehet kicsit később bekapok valamit. 

 

Na és túléltem a mai napot, anélkül, hogy éheztem volna. Asszem szigorítanom kell az étrendemen.  Holnap hétfő-és suli van. Pont most van nálunk az év végi hajrá, úgyhogy majd megpróbálok írni estefele. 

Cél:
július 1.: 60 kg  
augusztus 1.: 55 kg    -->én lennék a világ legboldogabb embere!

most igazán elhatároztam, hogy megcsinálom! a sport nem nagy ügy, de a kaja... az már nehezebb. A finom és laktató kaják a gyenge pontjaim... lasagna, spagetti, pizza hmm.  de ellenállok!

Szerző: -Mysterion-  2012.06.03. 09:30 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr514562273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mezdema 2012.06.04. 15:44:50

Szia! Gratulálok az elhatározáshoz!

Ne felejts el méregteleníteni sem, sok esetben azért nehéz fogyni, mert a méreganyagok nem tudnak távozni a szervezetből így gátolják az anyagcserét.

Szia

-Mysterion- 2012.06.04. 16:10:11

@Mezdema: Szia!
Köszönöm, majd igyekszem.

Akkor majd körülnézek a neten méregtelenítés ügyben és köszi a tanácsot.
süti beállítások módosítása