Elfelejtettem mérlegre állni és már ettem, úgyhogy majd holnap. Ma fél 6: HCP aerobik:) Kicsit még mindig izomlázam van a múltkoritól, szóval hatásos:D Ráadásul még oda is 20-25 perces bickilivel lehet eljutni, úgyhogy az is használhat valamit, bár nem nagyon szoktam elfáradni attól. A múltkori órán magasabb steppel kezdtem (véletlenül) aztán végigcsináltam úgy, tehát jobban is dolgoztam,mint a többiek. Mellesleg a combom kőkemény, csak a zsírpárnáktól vastag. Undormány.

reggeli fél pizzáscsiga, 1 zabkeksz
tízórai 1 főtt kukorica
ebéd pulykamell (1,5szelet) salátával
uzsonna 2 zabkeksz, 2 korpáskeksz, görögdinnye, 1 barackos joghurt (könnyű és finom)
vacsora kevert müzli sárgabarackkal főzve, fél banán, 1 nagyon pici pogácsa

Nem tudom, mért nem vagyok képes normálisan enni egy nap. Lassan elegem van magamból! Fújj



Úgy döntöttem megpróbálkozom az update módszerrel. Majd kicsit később részletesen kidolgozom. Addig is : www.dieta-abc.hu/norbi_update-123.php 

Nos elhatározásom szerint én is csinálok képeket majd a kajáimról. Mármint nem mindegyikről, csak amire büszke vagyok. Mint pl. a mai ebédemre: rozmaringos és szerecsendiós csirkemell és saláta ezekből: jégsaláta, kukorica, olívabogyó, tökmagolaj, fehérborecet-- csak mondom, hogy isteni volt. Az egész kajában csak az olívabogyó volt sós, mert rájöttem, hogy rengeteg sót eszek. Meg arra is, hogy ha olvasok nem vagyok éhes és nem is kívánok semmit. Tehát sokat fogok most olvasni:D A tv nézést meg hanyagolom, mert akkor pont az ellenkezője van. Ja és ennyi húst nem ettem ám meg! Csak 1 és fél kisebb szeletet. Csak többet sütöttem ki, hogy legyen holnapra is. (Igazából azért, mert nem olvasztottam fel előre és csak így tudtam megoldani,de sebaj:D) Meg arra is rájöttem, hogy ez a legjobb saláta:D Még vár rém egy aerobik edzés, húúú:) Ja és eddig takarítanom kell, nem ülni a seggemen! Amúgy nemtudom mennyire volt jó ötlet a főtt kukorica, meg az is hogy tök későn kelek már 1 hete. (10-11-kor, dehát szünet van, na) Azt hszem új fordulóponton vagyok, újra van energiám fogyózni és ha lesz egy kis időm tényleg kidolgozok mindent részletesen! Muszály, mert lassan 1 hónapja fogyózom,de semmi hatása... túl sokat eszem, mindig elcsábulok..blabla, tudom-tudom. Csak nehéz változtatni. Már csak 2 hónapom maradt szeptember 1-ig. Tehát ha minden héten fogynék 1 kilót, akkor szeptemberre -8 kg. Az is tökéletes. Csak kezdek kételkedni magamban, hogy ha eddig nem sikerült, akkor most miért sikerülni. Elhatározás kérdése, amely nekem sokszor néhány napig tart és utánna elegendő egy finom kaja és kész. Aztán megint nyavalyoghatok a blogomban, hogy megint túl sokat ettem. De ebből elég! Nem hiszem el milyen szörnyű vagyok. Istenem ha látnám magamat. Áhh. Na később jelentkezem, pussz!
Ui. holnap mérlegelés és akkor visszazökkenek! El fogok ájulni szerintem....

19.55

Na hazaértem és nemrég vacsiztam. Az edzés jó volt, a seggem nagyon fájt, de megéri:) Vacsorának megfőztem a kevert müzlit sárgabarackkal, de hát szar lett.. nem nagyon ízlett. Csak a felét ettem meg. Kár a többi müzliért. Aztán ettem egy kicsit zöld banánt, de az meg nem volt annyira kemény, mint vártam úgyhogy annak is a felét ettem meg. 

Szerző: -Mysterion-  2012.06.29. 11:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokvagysem.blog.hu/api/trackback/id/tr104618912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása